تبلیغات
Rhinoplasty جراحی زیبایی بینی - آموزش ساخت اسکلت بندی شخصیت ها در 3Ds Max موسوم به Rigging
Rhinoplasty جراحی زیبایی بینی

آموزش ساخت اسکلت بندی شخصیت ها در 3Ds Max موسوم به Rigging

چهارشنبه 7 مهر 1389

نویسنده: پارسا مسیحا |

آموزش ساخت اسکلت بندی شخصیت ها در 3Ds Max موسوم به Rigging

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته کامپیوتر

آموزش ساخت اسکلت بندی شخصیت ها در 3Ds Max موسوم به Rigging
عنوان اصلی : Introduction to Rigging in 3ds Max
همان طور که می دانید در گرافیک سه بعدی مدل ها به خصوص مدل های جانداران همچون انسان ها و دیگر موجودات زنده از دو بخش پوسته و اسکلت بندی تشکیل شده است ، برای مدیریت حرکت و متحرک سازی پوسته و اسکلت بر روی آن ها Bone هایی ایجاد می کنیم به فرایند ساخت و کارکردن با این Bone ها Rigging گفته می شود .
در این مجموعه آموزش Rigging را در تری دی مکس خواهید آموخت . این مجموعه آموزش مالتی مدیا محصول موسسه آموزشی Digital Tutors می باشد که به مدت زمان 4 ساعت و 3 دقیقه و در قالب 2 حلقه CD ارائه می گردد .

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم :
آشنایی با پروسه Rigging در نرم افزار 3Ds Max در یک نگاه
آموزش نامگذاری مناسب Convention ها و تاثیرات مثبت آن در هنگام Rigging در تری دی مکس
آموزش یکی از اساسی ترین تکنیک های Rigging در مکس : آموزش لینک دادن Object ها به یکدیگر و ساخت ساختار فرزند / والدی در اشیا
آموزش ساخت مهره ها یا همان Bone ها در اصطلاح فنی ( شیی که به ما قابلیت کنترل اسکلت شی در نرم افزار مکس را می دهد )
آموزش ویرایش مهره ها در نرم افزار تری دی مکس
آموزش کارکردن با ابزار Bone Fin Adjustment در نرم افزار 3Ds Max
آموزش به اجرا در آوردن ترکیب حرکتی معکوس در نرم افزار Max (Inverse Kinematic ) بوسیله IK Solver
آموزش Rigging بوسیله Spline IK Solver در مکس
آموزش ساخت مهره ها ( Bones ) برای پا و اتصال یک IK Solver به آن ها
آموزش ساخت Control Object به منظور کنترل ساده تر Object ها در نرم افزار تری دی مکس
آموزش ساخت و تنظیم شی کنترل در پا
آموزش کارکردن با محدود کننده های مکان و جهت در نرم افزار 3Ds Max
آموزش طراحی دقیق حرکات و شکل قرار گرفتن چشم ها در هنگام نگاه کردن و یا دنبال کردن جسمی بوسیله امکانات بی نظیر Rigging در نرم افزار 3Ds Max
آموزش استفاده از امکان Link Constraint نرم افزار 3Ds Max
آموزش Rigging بوسیله گروه ها در نرم افزار Max ( به بیان ساده تر در این درس ترکیب مهره های )
آموزش سفارشی سازی محیط نرم افزار 3Ds Max
آموزش استفاده از Wiring به منظور کنترل نمودن مقادیر پارامترها در نرم افزار 3Ds Max
آموزش کار کردن با Expression ها در 3Ds Max
آموزش آموزش انتخاب یک چینش Axis مناسب برای کنترل کردن Object ها در نرم افزار تری دی مکس
آموزش استفاده از لایه ها به منظور سازمان دهی به محیط کار نرم افزار مکس
آموزش استفاده از Skin Modifier در نرم افزار Max
آموزش ویرایش Mesh-Bone Deformation بوسیله کاربرد Weight Table
آموزش کپی برداری آینه ای از تنظیمات Rigging در تری دی مکس ( به عنوان مثال کپی برداری از تنظیمات Rigging پای چپ و اعمال آن بر روی پای راست )
آموزش Import / Export کردن Envelope ها در تری دی مکس
آموزش اصلاح Deformation ها در 3Ds Max بوسیله Bulge Angle Deformer
مروری بر Skin Morph Modifier نرم افزار مکس
آموزش طراحی حرکات لب و دهان در نرم افزار مکس
آموزش استفاده از Wrap Skin Modifier

مشخصات این مجموعه :
زبان آموزش ها انگلیسی روان و ساده
دارای آموزش های مالتی مدیا و دسته بندی شده
ارائه شده بر روی 2 حلقه CD به همراه تمام فایل هایی که مدرس در آموزش می سازد و یا از آن ها استفاده می کند .
به مدت زمان 4 ساعت و 3 دقیقه !
محصول موسسه آموزشی Digital Tutors
آموزش بر اساس انجام یک پروژه

فروشنده: فروشگاه تخصصی شرکت فرین

قیمت: 5,500 تومان

درصد :40

روش خرید: برای خرید آموزش ساخت اسکلت بندی شخصیت ها در 3Ds Max موسوم به Rigging، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 

خرید آموزش ساخت اسکلت بندی شخصیت ها در 3Ds Max موسوم به Rigging

نظرات() 
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر

← آخرین پستها

← نویسندگان

← آمار وبلاگ

  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :